Ridläger på Jutagården:)

Jag ska på ridlägger på juta gården.Jag ska ha en manksad D-ponny.HMMM..... jag vet inte det jag rider liksom
B-C ponnys Jag vill inte rida nästan stor häst!!!!Jag är lite skeptisk till det.Jag ska dir V.26 så det är 4 dagar kvar.Men jag kommer att få byta om det blir kattastråf.Min två bästissat ska me astrig ska ha en fjårding som heter carina och Lina ska ha Tommy le och josefin ice man.Jag hoppas att jag kommer att komma upp på golden gate!Jag hade liksom ganska mycket problem när jag skulle rida igen på en D-ponny en gong som heter XL!Jag längde stiglädrerna så mycket jag kunde  och jag fick inte över benet.hehehehehe!!!!!!
Men jag hoppas att jag kommer att lyckas!


Många häst kramar från julia och en bild:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på Cissi. Hoppas det blev bra med D ponny. Pappa

2011-07-09 @ 05:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0