Gottiland -Gotland!

Jag har varit på Gotlanand.Där bor min mormor.Mamma och pappa samt tvilingen är i peking.Jag ville inte dit så på är det bästre hoss mormor.Min morbror bor på samma gård.Och har har lamm/får.Och den kryllar av nyfikna och söta krabater där.Tre stycken måste stöd mattas och den är jätte roligt att mata dom.Alla är otroligt söta.Jag och min kusin Ellen (4år)Han varit med varandra.(Lite).Jag har haft jätta kul.Jag lura min mor mor med ett chocklad egg som såg ut som ett riktigt.Jag var där tre dagar.Jag ska tävla imorron jag är jätte spänd!!!!Jag har fått jätte mycket påsk ägg.Nemo(Mon morbros golden retriver)Sprang bort till en annan tjej hund vid namn Manva.Dagen efter kom han hem men leriga Ben.Och min morbror blev INTE glad.Men vi hade skip som leta reda på honom.(Skipa är hans andra hund en bårder collie).
 
Ganska mycket va?????Blåsippor är INTE fridlysta på Gottland.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Okej vad kul :) Tack!

2011-06-07 @ 20:08:46
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0