Det har hänt mycket.....

Det har hänt mycket och jag har inte hunnit med allt med bloggen men nu kommer jagg att lägga upp mycket och många saker.Som att jag har ridit SUNNY och jag har varit på gotland allt kommer att komma.Bara ha lite tåla mod.Och läs lust för nu kommer allting.......


En mådan sen ca.......

Jag har varit på gotland.Där va jag hoss min mormor.Hon har får.Och alla har fått/ska så lammungar.Dom är så söta.Jag gick ut med en hund vid namn Nemo och en annan vid man Skip.Varge dag:)Jag kommer inte ihåg mer........

Litte närmare......
Jag Astrid och Lina räknar dagarna till vårt ridläger i sommar v.26!!Inte långt kvar!Jag vill rida sunny.Men jag vet inte när jag ska det.Jag rider bara "MIN" älskling Ronja med det är inte så dummt det heller.

En vecka.....
Jag Har fått rida SUNNY!!!!!!!!!!Jag är så stolt över mig skälv.För Sunny är en svå UNG häst(Ponny).Jag har varit och fottat på allsvänskan.Detn va i vårt stall!!!!!!!!!KUL!

I går.......
Jag har hoppat Cruella (Linas sköt häst)Det gick ganska bra.Hon va bara jätte lätt för mig som gillar Sunny!Och alla som önska Sunny är cans lösa.För att jag vet att jag kommer att få honom.HERHEHE

I Dag

Inget specielt jag har lekt med Astrid och vi hadde jätte kul.:DEn
En av 500 bilder av hopptävlingen!

//Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0